A jó átmeneti szokások listája a nyálkahártya nélküli étrend gyógyító rendszer számára

Arnold Ehret professzor, a naturopathia ősatyja írta a nyálkahártya nélküli étrend gyógyító rendszert az 1900-as évek elején. Az étrend mindenféle nyers és főtt gyümölcsből, csillagtalan zöldségből, valamint főtt vagy nyers, többnyire zöldlevelű zöldségből áll. A Mucusless Diéta, mint egy Gyógyító Rendszer kombinációja egyénileg ajánlott a hosszú, illetve rövid távú böjtöl, menük, hogy fokozatosan változás, hogy a nem-nyálka-alkotó nyers élelmiszerek, vastagbél rendszeres öntözés, valamint más méregtelenítő therepies mint például a nap-fürdés, testmozgás, stb.

Ehret úgy vélte, hogy a mono-gyümölcs diéta, vagy a diéta csak gyümölcsök és zöld levelű zöldségek, a természetes étrend az emberek számára. De ő semmiképpen sem utalt arra, hogy az emberiség a jelenlegi patológiás állapotában teljesen nyálkahártyátlanná válhat anélkül, hogy jelentős mennyiségű étrendi átmenet és gyakorlata lenne a nyálkahártya nélküli étrendben. Sok egészségügyi keresők hallani a nyálkahártya nélküli étrend, és arra törekszik, hogy csak ugrik közvetlenül anélkül, hogy egy hosszabb átmeneti időszak. A nyálkahártya nélküli étrend gyógyító rendszer, mint egy eszköz, hogy mentse a halálos beteg különbözik attól, hogy használja, mint egy átmeneti életmód elérni a kiváló egészség.

Az alapelvek ugyanolyanok, de a viszonylag ép testű egészségkeresőknek egy kicsit másképp kell alkalmazniuk, szemben azokkal, akik krónikusan betegek. Ehret írta a cikkeket, ami eredményezte a nyálkahártya nélküli étrend gyógyító rendszer & racionális böjt könyvek, célja, hogy megmentse az életét halálos betegek után tapasztalatait megtakarítás ezrek a szanitariumok. Eközben ő kísérletezett az élet elveit az átmenet hosszú távú alapon. Az ilyen tapasztalatok nagyban befolyásolták a gyógyító rendszer alkalmazását a betegeire, akik alapvetően csak rövid távon használták, hogy megmentsék az életüket. A rövid és hosszú távú alkalmazások közötti különbségtételt a hosszú távú célok eléréséhez való átmenet elveinek kiigazítása során kell értelmezni.

Ma egyre több ember kezdi látni, milyen előnyökkel jár a zenealakító ételek kivonása a diétájukból. A nyálkahártya-mentes ételek természetes méregtelenítők, és elősegítik a jó egészséget és jólétet. De hogy lehet egy átmenet a gennyből és a nyálkahártya formáló ételekből? Nem kérdés, elkötelezettség kell hozzá. A nyálka formáló élelmiszerek nagyon addiktív, keményen kell dolgozni, hogy küzdjön a kiegészítés. De nem szabad keménynek lenned magaddal az átmenet alatt. Íme néhány irányelv, amelyet figyelembe kell venni a gennyes és nyálkahártya-formáló élelmiszerekről való áttérés során.

A jó átmeneti szokások listája:

Kerülje az étkezéssel történő ivást. Ha étkezés után kell innia, ezt megelőzően legalább öt percet várjon. Várjon több mint 30 percet, ha lehetséges. A folyadék szilárd étellel való keverése gátolja a szervezet azon képességét, hogy megeméssze és megszüntesse a hulladékot. A test sóvárog az egyszerűség után, és ezek nélkül a keverékek nélkül jobban kiküszöböli.
A legtöbb gyümölcs és zöldség nem keveredik jól. Ha Ön eszik egy étkezés gyümölcsök, zöldségek, enni a gyümölcsök először-várjon néhány percet, majd enni a saláta/zöldségek.

Ajánlatos, hogy enni nem több, mint két étkezés egy nap, megszüntetése reggeli. Célozza meg a délutáni gyümölcslisztet, valamint az esti kombinált saláta/főtt zöldséglisztet. A friss gyümölcs-és / vagy zöldséglevek fogyaszthatók egész nap.

Mindig keverjük össze a nyálkaformálókat salátával és zöldségekkel. Amikor a régi nyálkák sóvárognak, használj átmeneti nyálkát, és tegyél bele sok salátát és zöldséget.

Ne nehezítsd meg magadnak a nyálka utáni sóvárgást és az evést. Mindenki visszaesik néha, különösen az elején. A kulcs az, hogy megváltoztasd a tested kémiáját, hogy többé ne vágyj rá, vagy akár enni is tudj, az ételekre, amik ártalmasak számodra. A nyálka olyan étvágygerjesztő lesz, mint a Clorox fehérítő.

Öblítse a vastagbél egy (citrom) beöntés vagy vastagbél, ha szükséges.

Mindig kövesse a gyors, egy időszak nyálka-mentes menük. Ne törjön meg gyorsan a nyálka, és tudatában kell lennie az érzés, hogy tivornya. Ha megfelelően váltottál, és hatékonyan törted meg a gyorsaságot, elkerülheted az ilyen problémákat.

Körülvenni magad támogató emberekkel. A nyomorúság szereti a társaságot, és az evés a legnagyobb társadalmi egység, amit az emberiség ismer. A gyümölcsök és a zöldségek természetesnek tűnnek, de a nyugati táplálkozási eszmék által kondicionált és megmérgezett emberek gyakran haraggal és félelemmel reagálnak. Csatlakoztassa a pozitív emberek, akik szintén érdekli a gyógyulás magukat.

A legjobb élelmiszer az emberek nyers nyálka-mentes élelmiszerek. Azonban az átmenet során, néhány főtt nyálkahártya nélküli ételek nagyon hasznos. Segíthetnek a nagy sóvárgásban, miközben úgy viselkedik, mint egy bélseprő.

Élvezd a gyógyulást.

Az Átmeneti Étrend

Nagyon fontos, hogy a nyálkahártya nélküli étrendet használó egészségkeresők megtanulják, hogyan kell áttérni a legártalmatlanabb nyálkahártya-alkotó élelmiszerekről azokra, amelyek a legkevesebb hulladékot hagyják maguk után. Az átmenet diéta egy igazi művészeti forma, amely időt vesz igénybe, hogy megtanulják. De ahogy elkezded, a tested ösztönösen végigvezet az úton.